tisdag 10 juli 2012



Jajemensan!

Nu äre invägning! jag vägde mig i Fredags, alltså den 6e Juli.
Förra invägningen visade:

Vikt: 84 kg
BMI: 23, 5
Längd: 189 cm
Midja: 98 cm
Armar: 34cm
Lår: 53 cm
Stuss: 100 cm


Nu visar de:

Vikt: 82,5 kg
BMI: 23, 1
Längd: 189 cm
Midja: 96 cm
Armar: 32 cm
Lår: 55 cm
Stuss: 102 cm


Ingen supernedgång, men men! Har ju vart midsommar samt sthlm resa mellan de invägningarna så det har fuskats en del. Nedåt går det iallafall!

Armarna har börjat minska igen, det är nog därför jag inte längre tränar dem... men låren har blivit grövre, antagligen för att jag joggar 6,6 km varannan dag :)
att stussen blivit större bror nog också på det.

Nästa ivägning som sker i Augusti vill jag vara nere på 80 kilo :D helst under!

Då jag sätter fot på Brittisk mark vill jag att vågen ska visa under 80 kg, vore så nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar