torsdag 26 januari 2012

*gäsp*

Har varit vaken hela natten igen. Vaknade sex på eftermiddagen vilket gör det svårt att somna sen :P För att få en mer slankare kropp är regelbunden sömn såå viktig. Om man gör som jag och sover på dagen kommer man i otakt med kroppens matsmältning, vilket inte är bra alls om man vill gå ner i vikt.
Åt fil och flingor till frukost och middag, men middagen blev inte förrän det hade gått mer än 13 timmar sen min senaste måltid, vilket gjorde att när jag gick för att gymma omkring åtta så var jag vrålhungrig till gränsen att vara spyfärdig. Att gymma på tom mage och vara spyfärdig för att man är så hungrig är absolut ingen bra idé! Jag orkade nästan ingenting och så fort jag skulle ta mig för att göra nåt så fick jag magkramp. Nästa gång; ät innan! Nu ska jag gå och lägga mig. Imorn blir det matshopping. Då ska jag köpa frukt och bär så att jag kan göra smotthies ^^ Plus mjöl och lite frön, tänker baka bröd =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar