söndag 22 januari 2012

Sömnproblem, igen.

Sömnen har varit lite huller om buller, men jag har kämpat ändå. I fredags var jag på gymmet och tränade ett stenhårt pass. Åt frukost och lite köttfärssås med pasta. I lördags gjorde jag nästan inget förutom att sova. Åt därför inte heller så mycket :P Idag blev det fil och flingor med banan i. Körde nyss ett Zumbapass =) Eller ja, jag försökte. Min rygg är åt helsikke. Inget nytt där. Så nu struttar jag omkring i min lägenhet i träningsbh och byxor =) Snart ska jag köra lite magträning och armstyrka. Har köpt en sådan där man rullar utmed golvet när man ligger i armhävningsställning. Förstår ni? Så man tränar magen. Såg typ tre sådana på returbutiken för 30 spänn, så jag köpte en =) Men slutskrivet! Jag blir ju nedvarvad nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar