torsdag 19 januari 2012

Tre dagar! Synd?!

Okej!

Här kommer matdagboken för de senaste dagarna, håll till godo!

Måndag:
Frukost: Havregryn, två flatbröd och en lingongrova med ost och skinka.

Lunch: Fläskfilé med fullkornsris å sallad.

Middag: Tonfisksås med sallad

Övrigt: nada


Tisdag:
Frukost: Samma som måndagen (det är typ min standardfrukost).
Lunch: Te, juice och lingongrova med ost. Biskvie, kokostopp och bulle (lite fika, I know!)

Middag: 3 grillade med bröd (snabbt och enkelt när man kom hem, men inte alltför nyttigt...)

Annat: Te och finncrisp samt flatbröd

Onsdag:
Frukost: Standard! XD

Lunch: Två lingongrova och en havregrynskaka.

Middag: Pizza! D: Gah! Synd! Måste kompensera för den!
Övrigt: Te och EN liten kaka



Kommentar:Jag har gått mina steg som jag ska gått, inte helt fullt upp till 10.000, men väldigt nära! Minst 7-8000 per dag vilket är bra. 10. 000 jättebra och det är det jag ska försöka hålla de dagar jag kan.

I övrigt ser jag att det har varit lite onyttigare de senaste dagarna. Skärpning!
På Lördag blir det en fridag iallafall, för då fyller jag år :)
Sen tar jag nog min andra unnelse till veckan då jag ska till Lovisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar