måndag 9 januari 2012

Glömde igen!

Glömde att skriva igår, igen! Igår vaknade jag riktigt sent. Jag åt pannkaka, igen, eftersom det är billigt. Jag måste faktiskt erkänna att jag syndade igår. Jag har ju fortfarande kvar fika efter fredags och det är inte så bra. Jag tog en muffin och en bit kladdkaka igår. Jag ska bränna av det imorn, jag lovar! Idag vaknade jag även sent. Åt inget förrän nyligen och då blev det pannkaka. Min sylt är slut så det fick bli pannkaka, endast. Det är gott det också. Man behöver egentligen inte ha något på. I träningsväg så vilade jag min kropp igår, och idag blev det en rask promenad. Det blir en tidig kväll idag, är så trött och jag måste vända tillbaka dygnet. Jag ska försöka att bättra mig med att blogga varje dag, plus att jag tydligen måste få bättre självkontroll ^^

Men jag är inte den enda som glömmer ibland, Marcus ;) Du skrev inget igår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar