tisdag 10 januari 2012

Tisdag

Idag har jag varit slö och trött. Men det blev ändå en ordentlig promenad. Min rygg är förjävlig med mig dock =/ Till frukost blev det fil och müsli och efter promenaderna tog jag lite ost med kex. Till middag blev det kryddig stark korv med pommes, stekte det utan olja eller smör. Torrt och magert. Visst, pommes är inte särskilt nyttigt med all den stärkelse det innehåller, men gott var det och ett behövligt ombyte ifrån all pannkaka som det blivit på sistone. Förhoppningsvis kommer det bli mycket grönsaker till helgen, och även lite mer protein. Jag känner verkligen att det är det jag saknar på sista veckan. Varje gång jag känner ett extremt sug efter sallad eller gurka vet jag att jag ätit för lite sånt på sistone. Men jag hoppas kunna få rätta till det snart. Nu ska jag nog gå och lägga mig. Morgondagen blir full med spring och stress för då ska jag ner till övik för att göra ett Id-kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar