torsdag 12 januari 2012

Torsdag

Idag vaknade jag kl evla i panik för jag trodde jag var försenad till ett möte med vårdcentralen. Men det var jag tydligen inte =P Jag hade inte så mycket mat hemma så jag tog det lilla som fanns kvar av müslin och filen till frukost. Min snus var också slut så jag skar några bitar ingefära och stoppade upp =) Visst, det känns likadant som snus men det är inte tillräckligt. Jag for och handlade lite mat, hämtade paketen som legat på posten ett tag (mina garn jag beställt och en snushink) och gjorde sedan middag kl fyra. Det blev köttfärspaj med sallad, ingen fyllning förutom köttfärsen och lite ost. Städade en hel del och diskade efter maten. Kl sex for jag iväg till gymmet med Rita. Jag kände mig inte särskilt motiverad pga att jag känt mig så slö och orkeslös av medicinen, men det har tydligen vänt! Brände ca 400 kalorier på konditionspasset och ytterligare 100 på styrkepasset =) Härligt! Imorn kommer jag ha en sjuhelsikkes träningsvärk, men den tar jag gladeligen emot! Nu känner jag att jag äntligen kommit igång med träningen =) Nu ska jag bara se till att fortsätta hålla igång ;) Imorn kommer en ny dag, och nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar