måndag 9 januari 2012

Söndag och Måndag

Det stämmer Dessi! ;)
Söndag:

Igår åt jag havregryn å mjölk till frukost tillsammans med 2 rostatbröd å ost.
Efter det åkte jag till Ynk för vi skulle ta gå på ett möte. Blev två koppar kaffe. En Ynklatte och en riktigt svart kopp på mötet.

Därefter åkte vi hem igen till Ynk, spelade WII och åt lite ost å kex. Till middag bjöd Ynk å Hans på en god wook med nudlar och fläskfilé! Rätt mkt grönsaker i iallafall ^^ Efter det ytterligare en kaffe (Läser du det här Lovisa?!)

När jag kom hem på kvällen tog jag en macka och åt en bit av banankakan :) gick 10. 000 steg.
Måndag:
Skitseg dag. Till brunchmiddag blev det en matlåda från mamma :) fläskfile med potatis i gräddsås. Kanske inte så nyttigt, men eftersom jag vaknade så sent och inte åt frukost eller lunch så gjorde det nog inte så mkt. Till det två rostade me ost å sallad. Efter det sista av min banankaka.

Inga promenader idag :O :/

1 kommentar: