onsdag 18 januari 2012

Fikabak

Idag har jag promenerat ganska så bra. Jag storstädade min lya och bakade bananchokladkaka och chokladmuffins. För att göra dom lite nyttigare använde jag mindre smör och socker, eller ja, nästan inget smör och mycket lite socker och tog istället vaniljsocker. Jag hade också kakao och mörk choklad istället för ljus samt att ta mer dinkelmjöl än vanligt mjöl. Mitt dinkelmjöl är även fullkornsmjöl så det gör det lite bättre. Funderar på att baka bröd till helgen. Fullkorns bröd med solroskärnor, andra frön, linfrön och lite nötter. Det kan bli nåt =) Men som ni ser så utnyttjade jag min andra unnelse idag. Så nu har jag inga fler den här månaden :P Jag känner redan att jag börjar bli smidigare och starkare. Bara att fortsätta då =) Imorn blir det gym, har inte hunnit det sen torsdags :O Hjälp! Nej nu, någon ordning får det bli! Imorn blir det ett extrempass på gymmet =) Längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar