måndag 16 januari 2012

Helgen

Ja, jag har glömt att skriva på ett tag. Men i fredags så blev det många promenader. Till frukost blev det en minimal tallrik flingor med fil, ingen lunch, två bananer till mellanmål och tacos till middag =) Sedan blev det mycket kaffe och lite cola och en energidryck. Men det brände man bort sedan på natten.... när man rusade till bussen ;) På lördagen hade jag feberfrossa hela dagen, migrän och liten släng av magsjuka, utan kräkningarna. Så lite slö var man. Jag åt inte så mycket på lördagen utan gick och la mig tidigt. På söndagen mådde jag bättre, bara lite feber kvar men den gick att leva med. Det blev en tur till affären där jag köpte yogurt, fil, mjölk och juice. Det blev yogurt och flingor till frukost, ingen lunch och köttfärspaj till middag. Jag hade turkisk yogurt istället för crem fraice, vilket tog ned fetthalten på 20%! Jag hade mager ost till. Köttfärsen var stekt torr =) På det hela tyckte jag det blev en nyttig köttfärspaj. Den enda som skulle varit bättre var om jag hade fullkornsmjöl eller dinkelmjöl istället för vanligt mjöl, men det hade jag inte hemma. Ska nog köpa det nästa gång =) Eftersom jag var sjuk i lördags blev det inte mycket träning. Men promenader har det blivit varje dag. Bättre än ingenting. Det blir nog inget gym idag heller, har för mycket att göra. Jag hade tänkt att gymma imorse, men jag vaknade tyvärr nyss. Jaja, det var uppdateringen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar