tisdag 17 januari 2012

Slö dag

Idag har jag inte tränat nåt, orkade inte. Laaaaat.com. Men jag har tagit några små promenader iaf. Till frukost blev det flingor och mjölk. Middagen bestod av rester från köttfärspajen. Herregud vad länge den räckte måste jag bara utbrista!  Jo, jag köpte en mixer från blocket igår. 100 kr för en novaline mixer. Hon som sålde den använde den typ aldrig, så den stod bara och samlade damm =) Billigt och bra! Jag som önskat en mixer länge =) Så ikväll när jag blev sugen på nåt gott så invigde jag min mixer med att göra en bananchoklad milkshake. Ingen glass utan bara mjölk med banan och kakao. Gott! Nu blir det smoothies, milkshakes och annat gott hädanefter när man blir sugen på nåt gott =) Ja, mer än så har man inte gjort idag och mer blir inte gjort ;) Men jag märker redan att midjan krympt lite! Härligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar