måndag 16 januari 2012

Söndag

Söndag!

Ja, hur var Söndagen? klev upp vid 9 och stack till gymmet klockan 10.
Till frukost innan gymmet blev det en tallrik med yoghurt och... hm.. vad åt jag?! någon macka av bra kvalité var det säkerligen iallafall. Drack nog även ett glas juice. Måste försöka hålla bättre koll på vad jag stoppar i mig.

Gymmade i en timme iallafall! Har träningsvärk idag kan jag avslöja XD
Efter gymmet blev det lunchmacka (lingongrova) med tonfisk och avokadoröra. Smarrigt! Till middagen blev det fläskifilé med råris, till det någon gräddig sås.

På kvällen blev det en kaka och en biskvie. Det kan man få ta en gång i veckan tycker jag! Inge farligt med det, bara det inte blir någonting man tar dagligen. Två mackor sist på kvällen blev det med tillsammans med en kopp te.

Btw, snart kommer jag göra ett inlägg med min "månadens manliga hottie" ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar