onsdag 4 januari 2012

So far so good!

Bloggskrivandet går frammåt! *peppar peppar*
Blev en del promenad idag igen. Imorgon ska jag förhoppningsvis införskaffa en stegräknare. Jag har nog haft 4-5 stegräknare tidigare som jag lyckats på något mystiskt sätt tappa medan jag varit ute och gått... ska fästa den här nya i ett snöre så den inte kan ramla av och försvinna.

Idag har det blivit en standardfrukost med havregryn och mjölk, sötat med en matskedsocker. Till det två rostade bröd med kalkon och ost. Till middag blev gratinerade mackor med kyckling å sallad.
Till efterrätt blev det en god chokladmousse som jag gjorde på kakao och turkiskyoghurt. Väldigt kalorisnål och bara två matskedar socker!

Imorgon hörs vi igen!

Ps. Dessi, glöm inte att kategorisera dina inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar