tisdag 3 januari 2012

Tisdag

Hade Onsdag i huvudet idag! Gisses...
Antar att jag vill att det här året ska gå extra fort så jag får lite resultat XD lol!

Nåväl. Till Fruskost idag blev det räkmackor, samma som middag igår. Till lunch varma mackor, låter inte så nyttigt det heller, men det var med en bra ost, under 40% fett och med mager kalkon på. Brödet som jag har är ju också bra, som jag påpekat i tidigare inlägg. Till middag blev det stekt kyckling och ugnsbakad rödlök med lite sallad till. Smarrigt! En klick turkiskyoghurt till är mumma!
Funderar om jag ska baka någonting nyttigt till helgen? Någon fikagrej kan man ju ta då (betyder inte att man ska smälla i sig en kladdkaka för det). Har ett jättebra recept på banankaka och på äppelkaka som jag överväger att göra... har även ett egenkomponerat recept på en nyttig sockerkaka! Man använder då honoung som sötningsmedel och dinkelmjöl istället för vanligt mjöl.

I träningsväg idag så blev det en kämpig långpromenad. Det har ju snöad som tusan i Ume! Helt galet... sen så var inte gångvägen jag gick plogad så det var ännu kämpigare att ta sig fram där... blev riktigt svettig faktisk.

Hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar